Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Algemene Voorwaarden

Bestellen

Alle bedragen op www.thecozysheep.dk worden vermeld in EURO en zijn inclusief btw. Over het algemeen zijn alle items die u ziet in onze webwinkel op voorraad en klaar om te worden verzonden. We behouden ons echter het recht voor op fouten in het voorraadsysteem, typfouten op de website en eventuele prijswijzigingen.

U heeft de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, kaart of PayPal.

Bij het winkelen bij The Cozy Sheep wordt al uw kaartinformatie versleuteld met het SSL (Secure Socket Layer) protocol. Dit betekent dat onbevoegde personen uw kaartnummer of andere informatie niet kunnen lezen tijdens de transactie met PBS. Noch wij noch iemand anders hebben de mogelijkheid om de uitgewisselde gegevens te zien, en daarom heeft alleen PBS toegang tot betalingsgerelateerde gegevens.

Zodra u uw bestelling heeft voltooid, ontvangt u een bevestigingsmail met de door u verstrekte informatie over de levering van het pakket, evenals een overzicht van de bestelde items. Als u geen bestelbevestiging van ons heeft ontvangen binnen 1 uur, controleer dan uw spam- en promotionele mappen, en als het daar ook niet staat, neem dan contact met ons op via mail@thecozysheep.nl.

Levering

Wanneer u bestelt vanuit onze webshop, pakken en verzenden wij uw bestelling altijd zo snel mogelijk. De normale levertijd is 2-4 werkdagen na het plaatsen van de bestelling. Let op dat tijdens feestdagen en vakanties (bijv. Kerstmis en Pasen) de levertijden iets langer kunnen zijn.

Alle pakketten worden verzonden met GLS levering bij het dichtstbijzijnde pakketpunt.

Annulerings- en retourbeleid van 100 dagen

Als u spijt heeft van uw aankoop, bijvoorbeeld omdat de maat, pasvorm of kleur van het artikel u niet bevalt, kunnen alle artikelen binnen 100 dagen na ontvangst vrij worden geretourneerd. Om een artikel te retourneren, moet het in dezelfde staat verkeren als bij ontvangst. Dit betekent dat u het artikel kunt uitpakken en passen, maar het mag niet daadwerkelijk worden gebruikt.

Als u één of meer artikelen wilt retourneren, moet u uw retour registreren in ons retourportaal en de instructies volgen. Hierbij hoort het invullen van redenen voor retour en of u een terugbetaling of omruiling van het artikel wilt. Zodra de retourinformatie is ingevuld in het retourportaal, je kunt het pakket versturen.

Omruilen

Wanneer u een retourzaak aanmaakt via ons retourportaal, kunt u kiezen of u een terugbetaling of een omruiling van het artikel wilt. Als u kiest voor een omruiling, wordt het artikel waarvoor u wilt omruilen zo snel mogelijk - en uiterlijk binnen 3 dagen - verzonden nadat we het retourpakket hebben ontvangen. De levering van het omgeruilde artikel is gratis, en zoals hierboven beschreven, heeft u 100 dagen de tijd om een artikel om te ruilen vanaf het moment dat u het heeft ontvangen.

Zolang het artikel gelijk is aan - of minder dan - de prijs van het geretourneerde artikel, zullen we het graag omruilen en eventueel resterend bedrag terugbetalen op de betaalkaart die is gebruikt voor de oorspronkelijke aankoop. Als u een duurder artikel heeft gekozen voor omruiling, zullen we het volledige bedrag voor het geretourneerde artikel terugbetalen, aangezien we in dat geval het artikel niet kunnen omruilen. Hetzelfde geldt als er is gekozen voor omruiling van een artikel dat niet op voorraad is.

Wij KUNNEN geen contant geld terugbetalen of naar andere betaalkaarten dan degene die zijn gebruikt voor de oorspronkelijke bestelling.

Klachten

Bij het winkelen bij thecozysheep.nl, heeft u een garantie van 2 jaar onder de Wet op de Verkoop van Goederen. De garantie dekt fabricage- en materiaalfouten die worden aangetroffen tijdens normaal gebruik van het artikel. De garantie dekt geen normale slijtage of schade als gevolg van oneigenlijk gebruik, slecht onderhoud of geweld.

Bij ontvangst van uw artikelen moet u ze altijd controleren op eventuele gebreken of tekortkomingen en ons hiervan binnen een redelijke termijn op de hoogte stellen. Als klachten binnen twee maanden na het ontdekken van het gebrek/tekort worden gemaakt, wordt de klacht altijd als tijdig beschouwd.

Als het artikel bij levering kapot is of andere soorten fouten vertoont, kunnen we het omruilen voor een nieuw artikel of het volledige of een deel van de aankoopprijs crediteren.

Als u uw garantieclaim wilt uitoefenen, moet u een e-mail sturen naar mail@thecozysheep.nl met uw bestelnummer, de reden voor de klacht en fotodocumentatie.

Kortingscodes en de Cozy+ klantenclub

Tijdens promotionele periodes heeft u de mogelijkheid om een gratis paar wollen sokken te ontvangen bij uw bestelling als u zich aanmeldt voor onze nieuwsbrief. Het is echter belangrijk dat u zelf de maat kiest en de gewenste sokken aan de winkelwagen toevoegt. Als u deze optie niet op de website kunt zien, ontvangt u ook een e-mail bij aanmelding, met een link die u kunt gebruiken om de sokken aan de winkelwagen toe te voegen.

Als de sokken niet aan de winkelwagen worden toegevoegd, worden ze NIET automatisch toegevoegd, zelfs als u zich heeft aangemeld voor de nieuwsbrief. Helaas kunnen we de sokken niet apart verzenden, maar de link die u in uw inbox heeft ontvangen heeft geen vervaldatum, dus deze kan de volgende keer dat u bij ons winkelt worden gebruikt.

Door u aan te melden voor onze klantenclub, Cozy +, ontvangt u e-mails met speciale aanbiedingen, kortingscodes en de mogelijkheid om punten te verdienen met aankopen, wat voordelen kan opleveren bij uw toekomstige aankopen.